Wszystko o OFFICE 365
Logowanie do poczty UWR EDU Logowanie do poczty PRAWO
Prosimy zwrócić uwagę, czy jakieś wiadomości nie wylądowały przez pomyłkę w katalogu "Mało istotne", na państwa koncie pocztowym!
Odzyskiwanie/zmiana hasła do poczty: portal.uwr.edu.pl

Jak korzystać z nowej poczty?​

Wszyscy pracownicy Uniwersytetu zatrudnieni w ramach umowy o pracę otrzymali dostęp do imiennej skrzynki pocztowej w postaci imie.nazwisko@uwr.edu.pl oraz do usługi Microsoft Office 365.
Doktoranci oraz studenci logują się do poczty podając login w postaci: numer_albumu@uwr.edu.pl

Logowanie do poczty

  • Otwieramy stronę prawo.uni.wroc.pl
  • Wybieramy opcję „Office 365” – znajdującą się po prawej stronie
  • Zostaniemy przekierowani na stronę logowania gdzie po prawej stronie wpisujemy swój login i klikamy „Zaloguj”
  • Nastąpi przekierowanie na stronę z niebieskim tłem, gdzie w właściwym polu wpisujemy hasło i klikamy przycisk „Zaloguj”
  • Przeglądarka Internet Explorer może pokazać okno gdzie ponownie wpisujemy swój login i hasło, które potwierdzamy klikając „OK”


kliknij, aby odtworzyć film: Jak połączyć dwa konta w jedno?

Webcasty Office 365

W kursie Office Online eksperci Microsoftu przedstawiają programy do pracy grupowej i tworzenie dokumentów dostępnych w każdym miejscu z dostępem do internetu. Kurs obejmuje Word Online, Excel Online, PowerPoint Online, OneNote Online, Outlook.com, Kalendarz i Kontakty oraz OneDrive.

Przejdź do kursu on-line z Office365

Outlook wprowadzenie

Kalendarz wprowadzenie

Kontakty wprowadzenie

Onedrive wprowadzenie

Onedrive praca z plikami

Bezpieczeństwo

  • Gwarancja bezpieczeństwa

    Dane użytkowników Poczty Uniwersyteckiej nie są przeszukiwane ani wykorzystywane w celach reklamowych. Dodatkowo Office 365 zapewnia wielowarstwową ochronę. Chcesz wiedzieć więcej na temat bezpieczeństwa? Zapraszamy na oficjalną stronę poświęconą bezpieczeństwu w Office 365.

  • Gwarancja prywatności

    Wszystkie dane użytkownika zapisane w Poczcie Wydziałowej czy w OneDrive są przechowywane w tzw. chmurze, czyli centrach danych należących do Microsoft Office. Microsoft gwarantuje, że właścicielem danych przechowywanych w chmurze jest klient usługi Office 365 czyli w tym przypadku użytkownik Poczty Wydziałowej i tylko on ma nad swoimi danymi kontrolę. Więcej o polityce prywatności Office 365 możesz znaleźć tutaj.

Pomoc​​

INSTRUKCJE DLA UŻYTKOWNIKÓW

​Instrukcja zmiany hasła do poczty tutaj

​Instrukcja resetowania hasła dla konta w domenie @uwr.edu.pl gdy nie przyszedł mail z hasłem pierwszego logowania (doktoranci i studenci WPAE) tutaj

​Ustawienia POP/IMAP dla kont usługi Office 365 tutaj

​Łączenie kont i import kontaktów tutaj

​Istnieje możliwość połączenia swojego konta na Wydziale z innymi kontami pocztowymi lub ustawienia przekierowanie poczty. tutaj

POMOC TECHNICZNA

Pomoc dla studentów i pracowników Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii w zakresie konfiguracji oprogramowania, użytkowania pakietu oraz migracji poczty można uzyskać bezpośrednio poprzez kontakt z Sekcją Pomocy Technicznej i Cyfryzacji

  • Karol Greinert, tel.: +48 71 375 28 74 karol.greinert@uwr.edu.pl
  • Więcej instrukcji, artykułów i informacji dotyczących usługi Office365 na Uniwersytecie Wrocławskim znajduje się na stronie
    http://www.office365.uni.wroc.pl/